T9,

Tusan, så glad att mitt förra inlägg fungerade..
Blev dock lite sur över att jag slarvade med att
kolla så alla ord blev rätt, men men..

Jag stavar ju lika mycket fel när jag skriver på
datan, så jag får väl överleva ;)

Herrarna vann med 11-6,
en riktigt rolig match att se eftersom
killarna ett tag låg under med 3-0.

Flyttade även till modern idag, :)
Klädd i raggsockor och en stor
stickad tröja, kommer nog tillbringa hela
kvällen i soffan.. Undra när jag gjorde det sist?

Imorgon blir det oroligt roligt plugg..........(BLÄ!)
Nu börjar det gå upp för mig att det snart är jul,
guuush vad ska man önska sig?

Nu börjar stjärnor på is,
töntigt? I Know..
Men ikväll funkar det :D

Ses!

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0