Tjejkvällen,

Det är torsdag,
jag är träningsledig..


Vi gick i skolan,
Idrott för hela slanten..

En dusch, en 30 minuters buss resa
till Oxelösund..
Sen satt vi där och åt våfflor med
Nuttela och sylt :)
(Vi, Anna behm, Tesse, Jossan, Bumbi)

Senare blev det bil in till biografen,
High School Musikal - Senior Year.
Filmen var bra, med Jossan och Bumbi
vid min sida fick jag se både tårar och skratt..
Ska erkänna att även jag grät lite då och då..

Men inte för att filmen var sååå sorlig,
utan mer hur mycket man känner igen sig själv..
Eller aa, kanske inte i danstegen och alla klara färger..
Utan mer hur osäker framtiden är och att skiljas
från alla underbara människor när vi väl lämnar
SPid 07, jo jag vet det är 1 och ett halv år kvar..
Men med tanke på hur fort det gått hittils så
verkar inte studenten så långt bort..

Någon gång där i biomörkret förstod jag nog
att jag lever nog min friaste tid nu...
Med dem bästa vännerna och allt, hmm..
Vad händer sen?

/H,

Kommentarer
Postat av: ljungan

jag vill inte tänka så långt

jag farar verkligen för framtiden just nu

hanna. jag älskar dig

och låt oss aldrig ta slut.

<3

2008-11-06 @ 22:27:27
Postat av: Amanda, BUMBI

Jag håller med Jossan,

tjejer låt aldrig det vi har ta slut,

för det är något så bra!

vi får hjälpa varandra när skolan tar slut,

även om vi inte kommer få träffa varandra varje dag och var bara som vi kan vara, obeskrivligt.

jag älskar dig, oss!

<3

2008-11-07 @ 17:34:10
Postat av: Frida

även fast jag inte var med så

ska ni veta att vi kan tänka så långt,

för efter skolan så kmr vi inte att tappa

det vi har! det funkar inte, vi är bäst!

Jag älskar dig, oss!

<3

2008-11-07 @ 18:28:26
URL: http://fridaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0