TRÄNINGAR,

Började dagen med ett innebandy pass,
med en tre meter för lång klubba..
Hade lyckats glömma mina... (HUR?)

Sedan, stressa till en trist matte lektion..
Lunch, Kastade köttbullar runt om kring oss..

Sedan blev det lite mer pluggande på idrott skador,
som vi förövrig ska ha prov på nästa torsdag..
Tack, hur fan ska jag lära mig 32 skador?
Orsak, sympton och behandling?
Brytter ihop..

Svenska boken vill jag förövrigt skänka
bort eller bränna upp..

Avslutade skoldagen med idrott,
Volleyboll med stukat lillfinger och
sedan badminton...
Jag och Matsson blev i samma lag
i slutet av lektionen..
Jag vann serven, sen gav han över den
igen.. Han låg med på golvet ;)
Många skratt under den tiden..

På något konstigt sätt hade jag plötsligt
halva klassen mot mig,
Blev runt gungad och boman tyckte
att det var smutsigt på golven..
Så Han tog tag i mina fötter och körde
runt mig.... Min fina WARBEG Tröja!!

Nu ska jag äta lite,
senare blir det dagens tredje
och sista träning :)

/H,

Kommentarer
Postat av: frida

jag tar på mig köttbulls insidenten..

;)

<3

2008-11-13 @ 17:37:09
URL: http://fridaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0