Klockan är tolv och allt är luuungt,

Klockan är 00.04...
Jag vet inte riktigt vad jag
ska skriva..
Försöker komma på nya ideér för
att både upptadera bloggen och
göra den mer intressant..

Sen är det så att vi tjejerna,
i klassen har funderar på
att skaffa en blogg tillsammans..
Vi hade kommit fram till namnet
Sjuliv.blogg.se
Men nu har vi upptäckt att
någon idiot har redan tagit det
namnet, och det mest iriterrande
är att dem blev gjord i mars och
människan har inte skrivigt
ett ända inlägg!! GRR!

Innan jag somnar idag så tänker
jag försöka komma på ett nytt namn..

ska sova lite nu,
sov sötten..

/H,


Kommentarer
Postat av: frida

om vi kör texten typ på engelska eller något med siffror så kanske det går ändå?

<3

2008-11-23 @ 11:04:31
URL: http://fridaaolsson.blogg.se/
Postat av: emma

ja vet, jag kollade också.. vart skitsur :(

2008-11-23 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0