300:ade!

Min blogg fyller snart ett helt år,
och idag den 28 oktober 2008.
Så skriver jag mitt 300:ade inlägg
här på min kära blogg..

Nå? Vad ska denna blogg
handla om idag?

Jo!
Till alla Pojkars förtjusning kanske? Skämt och sido.
Tuttar!
Ikväll klockan åtta började bröst galan,
 eller rosa bandet galan som det faktiskt heter..
Att vi i Sverige lyckas samla ihop 50 miljoner kroner
på en timme, eller alla fall lägger ihop alla pengar
som man har samlat ihop på en månad tycker jag
är så jävla coolt, på ren Svenska..

Tänk att vi som ett litet fjuttland, lagomlandet
som det också kallas lyckas samla ihop så mycket pengar..
Men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är lika
konstigt att inte ett ända företag eller privat människa
kunde ringa miljon telefonen... Hmm?
Om jag skulle vara mång miljonär skulle
jag självklart inventstera i världens bröst!
Men vi ska inte vara bittra, heja tuttarna!

Satt inne på picnik.com hittade Rosa bandet Teamat.
Tänkte att jag kunde bidra lite ;)

Då var det skrivet, det 300:ade inlägget.
Nu ska jag dricka jordgubbste och gå till sängs.
Imorgon tar vi Stockholm med storm!

/H.

rosa bandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0