5-1, Vinst.

Idag var det match åter igen,
Hemma i Ramdalen mot Flen.

Vi vann med 5-1.
En ganska platt match från min sida.
Jag kan inte påstå att jag varken gjorde nått
jätte bra eller något jätte dåligt.

Fick där emot en sten hård takling första bytet.
Där jag egentligen var först, men på något konstigt sätt
kom hela hennes kraft mot mitt huvud..
Det slutade med att jag kastade mig in i båset..

Och nu så här efteråt har jag en hängande
huvudvärk.. Ush och fy..

Imorgon ska jag plugga Svenska. Prov på Tisdag..
Sen blir det antingen kolla handbollen med Anna Behm i spetsen.
Eller så blir det Hammarby och kolla när Telje spelar sin första
Div 1 match :)

Nu ska jag nog lägga mig och kolla på någon tjejfilm.

God Natten,
/ H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0