8-1.

Då var det dags för match i Ramdalen ännu en gång,
Men det var något speciellt med just denna dag..

Man kunde nästan ta på glädjen och den taggade
känslan som fanns inom laget :)

Vann gjorde vi också, med 8-1.
Småttingarna Ankan och Gadden gjorde
ett antal mål.. Otroligt gryma flickor :) <3

Efter matchen blev det race till
Sunda, en kebabtallrik att ta med..
Kollade H3, som för dagen spelade
otrolig tråkig innebandy..

Nu sitter jag här,
snart kommer nog Markys på besök..
Blir väl glo film och dricka pepsi.. (hans last)
Fick nyss sms av honom,

De blev 5-3 till frölunda,
När ska jag komma?

Han är underbar, min bästa vän :)

Morgon dagen blir det plugg, titta
Herrar Div 1 matchen i sporthallen..
Senare även kanske hinna träffa
Frida och Anna Behm.. :)

Ha en trevligt lördag kväller!
Adjoooois

/H.

Kommentarer
Postat av: amanda ekman

du var jättebra idag <3...och du vet vad jag tror på kill-fronten ;)

2008-10-18 @ 21:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0