Askungen,

God Morg... Nej..
Man får fan inte säga god morgon när klockan är
halv fyra.. Pinsamt..

Dagen har precis börjat för mig,
Vaknade först vid tolv.. Men kände att
dagen inte hade speciellt mycket att ge
så jag gick och la min under täcket igen..

Idag är det en sån där ful dag,
jag sitter med otvättat hår, osminkad
och känner mig som en stoppad falukorv
med den här jävla mens värken...

Är lite små depp också...
Idag är det gymnasiefest på Birgers..
Men våra bestämelser i laget
(som även jag har vart med och tagit fram)
sätter stopp för att jag ska få gå på den..
Men hur kan en kväll på Birgers va?
- Helt Underbar....

Aja, alla som jag känner.. Ha så skoj..
Bitter? nej inte alls...

Fy det regner ute,
varför gick jag upp idag?

/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0