CYKELTJUUV!




Ska ut och hämta mitt cykellås för att sätta på pappas cykel..
Kommer ut, står i ungefär en halv minut innan jag fattar
att min cykel faktiskt är borta...

Inget förvånar mig längre när det gäller mina cyklar..
Skickar ett sms till far,
- Min cykel är borta.

Jag får helt enkelt ta pappas cykel,
och strunta i att låsa den.. big deal..

Får senare på dagen svar av far,
- Den stog där igår kväll.

Svaret gav ju inte direkt någon lösning
eller svar på vart min cykel var..

Jaja... Någon utråkad idiot har väl tagit
den tänkte jag...

Senare när jag trampar hemåt, på en
arnö led som det ALLTID är motvind på
så plingar det åter i min mobil..
- Hittat din cykel. 
- Vart då?
- Teaterparken.

Suckar för mig själv och tänker på vilka
idioter det finns i våran stad nypan..
Sedan ringer pappa, hmm?
Under samtalets gång kommer det fram
att den stora idiot till cykeltjuv var ingen mer
än kära Amanda "Rump" Andersson.
Hon hittade inte sina nyklar på morgonen,
en snilleblixt! Vi tar Hannas!
Det räcker ju inte med att hon använder halva
min garderob om dagarna...

Det finns inte bara idioter i Nypan,
Utan även puckon i min familj....  <3

Det är Tisdag, Klockan är 22.47.

Jag ska ta en dusch, sedan bege
mig mot en nybäddad säng!

/Hanna Andersson,

Kommentarer
Postat av: Modern

Alltså....Jag dööör!!!! skatttar så jag gråter

Fattar inte att Ni klarar av Er vardag överhuvudtaget. Ni är de mest förvirrade (men fantastiska) ungarna i hela stan. Hur lyckas Ni???

Att Ni nån gång då och då dyker upp vid rätt tidpunkt med rätt saker är ett under!!!



För övrigt...så förstår jag nu var min foundation och mina tre!!!! schampoon tagit vägen...(antingen ligger i de i Era träningsväskor eller kanske i teaterparken!!)

Ska ta mig ner till city nu..blek och med skitigt hår!!!! Handla nytt och ett låsbart skåp!!!!

Jag älskar verkligen mina barn!!!

2008-10-22 @ 12:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0