Det blir ändå aldrig...

... som man har tänkt sig..

Precis efter att jag skrivigt klart det förra
inläget fick jag sms från Bumbi som
grattade för matchen, och hon hade hört
om att jag hade lyckats göra illa ljumsken igen..

En timme senare klev Bumbi, Jossan
och Frida in igenom min ytter dörr :)

Kvällen har bestått av mycket tjejsnack,
Fula Grisnäsor, Kortspel och många skratt..
Även allsång när vi tog ton vid köksbordet..
Markys kunde nog sjunga dem ljusaste tonerna,
 ;)

Nu ska jag skriva lite poesi,
eller hur vi nu kallat..
Får se om jag lägger upp nått..
Glöm inte kolla Skrivet. Kategorin!

Avslutar en detta inlägg med en rad från Emil Jensen.

Ni är inte vackrast i världen,
Världen är vackrast i er..

/H. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0