FREDAG!

.... Tack och lov för det!

Flashback -> På gårdagens innebandy träning skott
Amanda Ekman på mig så att jag började blöda..
Blöda av en innabandyboll, inte så vanligt.


Dagen började med ett glosförhör på engelska,
en glad peter skämtade om det mesta...

Senare, tok plugg i biblan till Samhälls ekonomiprov.
Lunch, hade en kort konversationmed mattanten för
att hon hade räddat mig dag..
Det serverades lasange, men hon kom med pyttipanna
i samma stund jag ställde mig i kön.
(Tycker inte om lasange ;)

Senare, ett prov så vi hoppas på att få ett G på...
En Naturlektion som startade med att hela
klassen skrattade åt att jag inte kunde utala
Einstein. Utan det blev mest en smörja med massa e:s..
;)

Slutade vi tre, satte mig på stadsbussen..
Träffade Sara H.H!!
En mer mysig tjej att prata mer får man leta efter..
Vi hoppar av vid samma hållplats..
Vi gick där ifrån när den femte bussen
hade åkt förbi..
Pinsamaste är, att detta är väl ungefär tredje
gången detta sker..
Ska ta mig i kragen och hitta på nått med henna
någon dag :)

Ikväll blir det lugnt,
medans dem andra tjejerna i klassen
ska på fest till Frida ska jag åka
till sporthallen och kolla innebandy..

Match, ramdalen imorrn.
Samling kl 10.

Nu ska jag äta hamburgare med far :)

/H.

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekman

förlåt...men jag upptäckte faktiskt nyss att jag fått ett blåmärke på armen av DIG igår...så....1-1....hehehe puss

2008-10-17 @ 17:10:24
Postat av: emma

inte alla tjejer! ;)

2008-10-18 @ 13:25:27
Postat av: petra

ska vi börja snacka blåmärken så har jag nog en hel massa att ta igen... känns som att det här kommer bli ett rätt intressant krig ;)

2008-10-23 @ 21:37:33
URL: http://petrastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0