Fuck,

Skrev ungefär en halv uppsats,
klickar på Spara & publicera..
SEDAN LACKAR SIDAN UR....
Sånt gör mig så jävla sur..
Aja, här kommer en summering..

Tränade som sagt ikväll,
tog astma medicinen försent...
Så hade astma anfall halva träningen
och det smakade batteri i munnen?

När jag väl kom hem igen,
kollade jag på Warberg - Storvretas
sista perioden på Tv.
Sjävfallet vann Warberg med 6-3 (tror jag att det var)!
Åh, kommer ihåg hur otroligt roligt vi (jag, Duss och Anton)
hade på Warbergs Innebandy Skola för två sommras sen..
Har sedan dess varit ett inbitet Warberg fan <33

Sitter och lyssnar på Melissa Horns
skiva Långa Nätter.. En sån otroligt bra skiva..
Sitter och nynar med, texterna är helt underbara..
Tänk om man hade lite av den talangen... (!)

Snart blir det flygande jansson, eller hete det jacob?
Ajaa... Strunt samma.. Gott är det i alla fall..
Eftersom jag är ledig imorgon så tänker jag
kolla på alla sena nattkomedier som går om
ett par timmar :)

Avslutar denna blogg med
en rad lagd av Melissa Horn.

Man väcker en ångest
om man släcker en annan..

Snälla fungera nu!

/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0