KamelFis På Skånska.

Dagens huvudmål, SKOLFOTO!

Kära SPid 07 snyggade till sig,
jag hade till och med pumps för att få stå upp på kortet..
Men åter detta år blir jag precis den som får sitta för
att jag var för långsam att skrika mitt namn..

En fotograf med långt flottigt hår förklarade
ungefär 1202125656555 gånger att det inte gick
att luta sig mot draperiet bakom..

Senare, när alla väl var på plats och det var dags att börja..
Fotografen säger till oss att rätta på ryggen en tredje gång.
Sedan säger han att vi ska säga kamelfis, alla suckar...
Varför ska dem köra med att man alltid ska säga något,
ingen i varken 7 till 17 års ålder är intresserade av att prata
när det ska tas kort.. Och le det borde man ändå kunna göra
utan att säga nått med fiiiis eller cheees...

1,2,3 .... endast ett få tal personer mumlar fram något
som kanske kan likna ordet kamelfis.

Då försöker vi ännu en gång..
1, 2, 3.. KAMELFIS!
Slungas ut på riktigt överdriven skånska från Matsson..
Alla får ett skrattanfall samtidigt som kortet tas..

Det tar flera minuter innan vi överhuvudtaget kan försöka
med ännu ett kort...

Så dagens idol, Jesper Matsson. Den skånska Jävlen ;)

Halsont, inte bra..
drukit tre koppar te idag..
(precis lärt mig)

Nu ska jag läsa engelskan,
sen pömsa..

Natten,

/Hanna.


Kommentarer
Postat av: emma

hhaaha, jag asgarvar.. och pappa som jag trodde sov, skriker frågande 'vad gör du?' från undervåningen ;)

2008-10-14 @ 22:32:58
Postat av: Anonym

hhaaha, jag asgarvar.. och pappa som jag trodde sov, skriker frågande 'vad gör du?' från undervåningen ;)

2008-10-14 @ 22:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0