Lipton - Strawberry Tea.

Då börjars det åter igen,
jag ska lära mig att dricka te..

Ikväll blev det jordgubb, socker och mjölk :)

Dagen har vart små trist,
fortfarande (!!!!!!) sjuk så det blev ingen innebandy för mig..
Men Innebandyn var ändå inställd,
senare skulle vi ha konditionsträning, men folket i SPid 07
kan fortfarande inte hitta in på tessins hemsida för att se
när vi ska ha idrottskläder med oss eller inte...
Men även den träningen blev inställd eftersom för
 få hade kläder med sig.. Pinsamt!

Även våran Oscar Ulming är tillbaka i Sverige igen,
efter en vecka i Turkiet.. Skönt att han är tillbaka..
Han har vart mycket saknad från många håll.

Nu har jag pluggat lite Samhäll B,
Har även mailat allt till min lärare..

Imorgon blir det till att bita i Samhälls A
Provet, Samhälls Ekonomi..
Till och med namnet låter skit jobbigt...

Nu ska jag ta ett bad!
Sen blir det sängen,
Imorgon är det skolfoto!

/ Hanna, Vad fan ska man ha på sig?
(Ytligt och töntigt, Jo visst.)



Mysig Musik, en oktober kväll som denna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0