PungHållare!

Grattis Killar!
Nu blir världen en mer jämnställd plats!
Allas hängsnoppars räddning!
Nu lanseras Pung Hållaren!

Fick ett mindre skrattanfall när jag läste
denna artikel på www.msn.se
Bara att säga, Grattis Killar!

Jag skrev inledningen på detta
blogg inlägg imorse, men efter
jag skulle publicera det så "lackade"
hela min blogg ur.. Har inte kommit
in på hela dagen, trots att jag antagligen
inte hade skrivigt något vettigt så stressade
det mig att jag inte kom in...
Konstigt, jo jag vet..

Dagen har vart otroligt innehålls lös,
Endast suttit framför datan, drog
även en snabbis och jobbade av lite
på Prendo..

Ush, tycker inte om söndagars slöhet!
Imorgon är det måndag, men eftersom jag
fortfarande är sjuker så blir det varken
idrott eller innebandy för lilla mig..

Nu ska jag lägga mig och dricka oboj..

Fullfart mot nästa helg!!

/ H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0