Skrivet.



Här kommer lite citat och korta
saker som jag själv skrivigt under
dem senaste årens gång..
Alla går under kategorin Ordlöst.
Som också står inristat på framsidan
av den vita antecknings bok som
jag började skriva i..


"Jag skriver min egen bibel.
Jag bygger min egen väg.
Jag lever mitt egna liv."


"Vart finner man alla sina svar?
Vart uppfyller man alla kvar?"



"Vart tar man vägen, när
vägen man gick på är förstörd?"



"Du bedrog mig med sanningen"


"Stå Still Lyssna En Liten Stund Till..
Lyssna På Framtidens Hjärtslag."



"Skratt och tårar går hand i hand..
Kärlek och hat står nära varann."



"Dock vi lever endast i en
bortdomnad tidsålder"



Här kommer även en favorit i repris.
Denna är tillägnad Crisse Kungen Urborn.
Skrevs efter att han hade fått sin diagnos
att hans knä aldrig skulle bli bra igen.
Att han vid 17 års ålder blev tvingad
till att avsluta något som han
älskade som mest.
Att Spela Fotboll.


En Slagen Krigare.

En tår av sorg faller från din kind.
Du står i skuggan av ditt forna jag.
Stridlystern Försvann när Mörkret trängde
sig in på din utmattade kropp..
Du ligger nu på en britts, gjord av din tro..
Du andas, men det är knappt..
Innan för dina ögonlock skimrar bilder från all den evighet
du lagt ner för att nå dina mål...
Trots dina stora ansträngningar föll du innan mållinjen..
Du är nu en riddare utan svärd, en fjäril utan vingar,
en mor utan sitt barn..
Den sista pusselbiten du sökte var för länge sedan borta.
Men ditt hopp fick dig att fortsätta denna vilseledande jakt
på fullständighet.
Men verkligheten kom till slut ifatt dig.
Nu står du där, i skuggan av ditt forna jag..

Men accepterar du naturens lag?


Eftersom detta inlägg har utvecklats till ett lapptäcke av olika
saker så tänkte jag också klistra in lite sms/ Kommentarer som värmer extra
mycket i stunder då livet är jobbigt.
Tack för att ni finns! <3


(väljer att publicera sms/kommentarer som anonyma.)


Måste bara säga att nu när jag läste den där om namnlös
ordentligt så blir jag så himla berörd Hanna. Du såg hur
jag blev förut. Du når mig på nått sätt. och gör så att jag verkligen
vill fortsätta läsa. Fortsätt med det du gör älskling.
You are damn god at it <3 Puss på dig.



Hanna, Lilla söta du.
Jag vet inte vad jag ska säga!
Det är så sjukt jävla bra.
Allt du säger eller skriver passar
så bra in på det som hänt!
Hjärtat, du måste göra något av
allt du skriver. För det är sjukt bra!
Puss på dig.<3



Jag säger bara tack,
det är inte alla som får chansen
att ha en sån underbar kompis som du.
Jag menar verkligen det. <3



Jag sitter hellre i en vattenpöl
med er, än att vara här..
Det är sällskapet som räknas. <3



jag förstår att du hade skrivkramp i går,
när du skriver så här.. kasta inte bort det! <3



Detta inlägg fick bli en liten egotripp,
men va fan!
Det är ju trots allt min blogg ;)


Hanna Ingeborg Margareta Andersson.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Så sant, så sant!

Men nu har tydligen Katrins chef gått ut i media och sagt att Katrin just nu inte alls är sparkad. Vi får se vad som händer senare kommande veckan för då skulle dom tydligen prata om hennes framtid...

2008-10-19 @ 03:00:44
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Anonym

Va? Du skojar, tack men nej tack :-)

2008-10-19 @ 08:49:08
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0