SläktKalas.

Eftersom Rumpan behagade att fylla 14 år igår
så kom släkten på besök idag..

Det var kladdkaka, glass, tårta, bullar....
Och det allra viktigaste!
Mormors choklad kringlor, som för övrigt
egntligen är mina... Fått dem på min födelsedag
så länge jag kunnat minnas... Men eftersom
Amanda är sååå duktigt på att ta mina saker..
Så lånar jag ut mina kakor, egentligen bara
för att jag ska kunna få dem fler än en gång om året...

Vid klockan fem lämnade jag radhuset på arnö
och begav mig till nästa kalas..
Alla Våran Amanda "Bumbi" Nordlie fyller 17 år idag.
Det blev sen snabb fika och mycket skratt
med brudarna...

Kramade extra mycket på Jossan och Tesse
som åker London imorgon, Avundsjuk? INTE ALLS...
Vem fan försöker jag lura?

Nu ska jag krypa ner med rump i soffan
och kolla på One tree hill, säsong tre..
Hon fick den i födelsedags present.!

WAAAAY!
Jag är ledig en vecka ;)

/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0