En Klassiker.

Livet är en gnutta lättare idag,
var hos Tero igår och fick bort lite av det jobbiga...

Vill även tacka alla människor i min närhet
som vissar att dem bryr sig. Tack! (L)


Vaknade med att min mobil sjöng SuperTruper från Mamma Mia...
Helvete, jag har försovit mig!

Det vara bara att kasta på sig kläderna och sno upp håret i
någon slags toffs...

Sms:ade Emma och AnnaBehm om att jag blev sen...
Kom in springade till skåpen runt fem över halv nio...
Slängde ett öga på schemat, Okej. N6 ska vi vara i...

Gick med bestämda steg bort till det tänkta klassrummet..
Eftersom jag var sen, tänkte jag skynda mig till en ledig plats..

Öppnar dörren kliver in ett par steg, vänder sedan upp huvudet.
- Helvete.
Blickarna jag möts av är aboslut inte mina klasskamrater..
- Helt fel klassrum, kommer från min mun..
Är på väg ut, när läraren ler och säger att jag ska vara i N11..
Han sa även nått om rumbyte..

Jag log, stängde dörren.. och kände mig som en mindre idiot..
Men sånt är alltid skoj att börja dagen med :P

Ingen träning idag,
den är inställd eftersom ssab ska ha någon
kick-off på Ramdalen....
Ganska skönt eftersom jag fortfarande är förkyld...

Nu ska jag sätta mig och plugga lite
Engelska och matte....
Senare blir det tv-soffan för att se GREY´S!

Världen Börjar Bli Ljusare.
/ Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0