Söndag morgon, med host och ont...

Sitter när framför tv:n med laptopen i knät..
Gick upp för en halv timme sedan..

Idag är det en typisk söndag,
allmänt små seg och gansa
trött på att det snart är vardag igen..

Idag  måste jag plugga Naturkunskap
och matematik, (TJOOOOOOOHOOOO!)
Nee, fy fan vad jobbigt..

Dagens väder är dock fint,
solkatterna leker på mitt vardagsrumsgolv..
Om det inte var så att jag hade haft så ont
i min ljumske så hade jag gått ut och gått
en lång promenad med bra musik i öronen.

En vecka kvar,
Sedan blir det lov!

Nu ska jag hoppa in i duschen,
fräsha till mig lite och sedan åka till
Sporthallen och kolla H1 match..

Ha en bra söndag!

/ H,

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Hehe faktiskt =)

2008-10-19 @ 17:49:24
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0