Söndag,

Det är söndag,
Tänkte gå upp i ottan och plugga Svenskan...

HAHA!
Jag vaknade vid ett av att mor ringde och frågade
om jag skulle med till Hammarby...

Helvete, eftersom jag varken gjort mig
iordning eller pluggat blev det ett nej...

Satte mig med böckerna och började läsa....

Så där två timmar senare satt jag i bilen
på väg för att se när Telje spelar sin första
Div 1 match.,,
Effektiv och flexibel som jag är pluggade
jag tusan i bilen....
Förenade alltså nytta med nöje ;)

Matchen var tyvärr ganska trist,
men sällskap av Petra är aldrig fel :)

På hem vägen fick jag även Sms av Hagis,
Våran morgon var inställd... JAAAAA!!
Sovmorgon till 12.10! Tack tack!

Nu ska jag lägga mig och kolla på
High School Musical. Moget, Oh Ja!

Snart blir det trean på Bio med Brudarna :)

En Smakbit av en läckerbit ;)

/ H.

Kommentarer
Postat av: Bumbi

JAAA, TROY!:D

2008-10-07 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0