Stockholm, med ett och annat felsteg.

Idag åkte jag och Wallinan till Huvudstaden.

Natten tillbringade jag i sängen och i sällskap
av minut långa hosta attacker..
När klockan var runt tre ringde det på mobilen,
Mor ringde och frågade om jag ville ha te..
Fem minuter senare stod vi i köket och
drack jordgubbs te..
Runt fyra någon gång, hittade jag äntligen
en ställning som gjorde att jag kunde lyckas
somna mellan host attackerna..

Vaknade av att mobilen började sjunga vid kvart i sju..
Hela kroppen värkte och att gå upp och göra sig snygg,
det kändes som världens marationlopp..
Men en timme senare stod jag ändå utan för vårat
höghus och väntade på Wallinarna..

Senare, efter att ha torkat bort sömnen
ur ögonen så man började bli människa igen..
Sitter i stockholms stad på Coffie House By George..
Plötsligt illar det igenom hela kroppen, en känsla
om jag alldes för väl känner till.. HELVETE!
Jag fattar inte, hur jävla svårt ska det vara att
hålla kolla på sin mens cykel? Det var ju ändå
ett antal år sedan man fick första.. Ändå nu?
Oj Hoppasan!? Inga tamponger... Typsiskt..
Medans jag försöker imitera en staty försvinner
Wallin bort till närmaste Ica..
Phu, kusten är klar..

20 minuter senare är jag människa igen,
och vi går vidare på våran Shopping runda..
Vi lyckas väl tappa bort oss ganska bra,
men vi fick se en glimt av slottet..
Vilken Johanna menade att det inte
alls var en slump att vi vek ner på fel gata..
Hmmm? kung över stockholms gator, Johanna.. Ljuga kan du då inte ;)

Min dag blev gjord, hittade två par nya skor!!!!!!
Ett par underbara skinstövlar och sedan
ett par BLÅ stövletter... Som sagt.. NÖJD!

Här kommer lite bilder :)

blå stövlletter,
Sko Punkten: 299Kr.

Skin Stövlar.
Sko Punkten: 299kr.

Nu börjar Grey´s!!!!

/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0