Ush, Fy, Och Blääää!

Dagen har fortsatt med en snorig näsa och en pippig röst..

Hade sovmorgon till tio...
Gick upp vid nio, tog det lungt..
Trots allt mjukisbyxdag..

Gick ut till cykeln halvtio...
Kändes skönt, hade god tid på mig...
Skulle harmoniskt låsa upp cykeln....
*SKRIIIIII*

Nyckeln går först inte i,
efter ett par våldinfattade försök satt
den väl i låset.. Ska vrida om,
nykeln går sönder..........!

Blir så arg att jag sparkar på däcken
(skada ett dött föremål, MOGET!)
Gå in till fars verktygslåda för att ta
fram nått att klippa låset med...
Dessvärre hittar jag bara en halvslö
tång...
Med otroligt många ilskeskrik och
våldsamma försök att slita sönder låset...
Det sitter fortfarande lika retsamt kvar.....

Det fick bli min cykel, den med löst fram hjul
och ett bakdäck utan luft till skolan...

Resten av dagen.
Ett besök på badhuset, Höll på att drunkna... ;)
Dans i gympasalen, pojkar i bh:ar fick oss alla att skratta...

Skit!
Klockan är 22.19...
Ska ligga i säng senast 23.01!!!
Måste göra engelska läxan..!

Adjö!

/ HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0