5 Timmar och 21 timmar...

.. sedan jag upptaderade här senast..
Detta är ej okej...


Igår var det Emmas dag,
hon har ju bara vart 17 i snart 3 månader
så vi tänkte det var dags att firat,

Det har vart mycket hemlighetsmakeri denna vecka,
är stolt över att hela klassen har kunnat hålla snattran..

Igår gick planerna igenom,
Bumbi hämtade Emma,
Tvingade på henne en ögonbindel
och sedan upp på moppeden...

Vid sporthallen möte dom upp Jossan och
Anna behm.. tillsammans åkte dem moppetåg
ut till Bergshammar,
Där jag, Tesse och Frida hade fixat med all mat
och annat nyttigt ;)

Det blev sjönsång på den inglasade terrasen,
sedan en måltid med mycket tjejsnack och skratt..

Senare började killarna ramla in,
resterande av kvällen bestod av hemsk sång
från sing staret, twister och paj ätande..

En lyckad kväll helt enkelt :)

Idag blir det jobba lite på Prendo,
och senare titta på h1 match...

Men nu måste jag borsta mitt nytvättade hår,
Ses!

Ohoj!

Kommentarer
Postat av: emma

ursäkta, men riktigt så gammal är jag väl inte. 3 veckor :)

2008-09-07 @ 13:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0