Det blir aldrig...

Det blir som man har tänkt,
Gårdagens kvälls planering hans med detta.

- Färga Utväxten.
- TOK PLUGGA.
- För att sedan hinna in och titta på Anna Behms Träningsmatch med brudarna..

- Men allra först, äta något.. hungrar snart ihjäl...

Jag varken tok pluggade, jag åt ett äpple..
Färga håret ska jag göra strax...


Hmm, Men jag fick många skratt med
Emma, Kim och Bumbi på Sporthallens läktare.. :)

Dagen har innehållt två lektioner,
En pizza på Citygrillen, sedan en tupplur på bussen..

Jag har tänkt att skriva om massa saker som iriterrar mig,
men det som just gör mig mest iriterrad är att jag inte skriver upp
saker jag tänkt skriva om.... Så nu kommer jag inte ihåg det där iriterrande..
Stora problem? Jo, Jag vet..

Gjorde en undersökning av mors cd samling,
hittade Cornelis Vreeswijk.. (svår stavat.)
Guldkord Från Mäster Cees Memoarer.

Så här kommer en låt, som kanske inte är den kändaste.
men ändå en lite skojig en :)


Ursäktar den dåliga videon, men det är bara att blund ;)

Hanna Andersson, Lalalallaa....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0