En Tango i Spöregn,

Att cykla i små dugg med en Toolbag på ryggen
ökar inte ens "cool" status i alla fall...

Som tur fick jag sällskap av Soini
och Ankan..
Det blev en Innebandy träning vid 10.10..
Första sedan skolan började, den var
faktiskt roligare än vad jag trodde..

Vi var även 20 personer på träningen,
trots några sjuka.. Blev överlycklig,
kommer ihåg förra årets träningar,
då var man glad om vi var fem stycken närvarande..

Vi hade kompledigt idag..
eftersom förra måndagen bestod av padling,
så efter innebandyn slutade jag..

Men åt lunch med Ankan, Oscar och Soini..
Senare tog jag cykeln till Prendo och jobbade lite..
Pengarna går direkt till Malta Kontot.. (<3)

Ikväll är det fys på träningen,
Ush, ush, ush...

Önska mig lycka till,
Suck, det är bara måndag..

Hanna Andersson, Dansar Tango med sin Toolbag i Spöregn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0