Ett Himla ...

Ikväll var det ett himla liv i sporthallen,
Herrarna vann med 31- 27 (handboll)

Tillbringde matchen med Linus och Kim..
Resten av folket satt längre bort på raden..
Vinkade lite glatt ibland, så dom inte skulle känna
sig bort glömda..

Efter matchen blev det en promenad ner till
Kebab House med Jossan och Tesse...
En cola Light och lite pommes gick ner..

Far kom och hämtade mig vid våran kära sporthall...
Nu tänkter jag göra mig i ordning,
lägga mig framför tv och bara glo...

Lördagen kommer bli otroligt lung...
Ska plugga, senare på eftermiddagen blir
det hem till farmor och farfar<3
För att fira farfars 70 dag :)

Förhoppningsvis är Kusin Vitamin även där :)

Sov sött,

1 Dag kvar till SeriePremiär. (om en kvart.)

Hanna Andersson.
Loggar Ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0