Helgens Bravader,

Oj, Oj, Oj..
Som Tesse skulle ha sagt :)

Fredagen var planerad med Ems födelsedagskalas..
18.45 träffade jag dem andra gästerna på busstation..
18.55 öppnade vi det första kuvertet.

Efter det flöt kvällen på, en lång promenad
från ramdalen ut till jogesö skogen där
vi möttes av en glänta pyntad med långbord och
en eld (som halvbrann) och massor falkor..
En mycket trevlig kväll, med en ganska tidig
hemgång eftersom vi hade match på lördagen.

Matchen förlorade vi ändå med 5-1..
Vilket precis efteråt kändes surt,
men det var ändå en väldigt bra
träningsmotstånd...

Senare på kvällen droppade tjejerna in till mig,
det var lite förmys med 7 tjejer som springer runt
och ska göra sig snygga för kvällen..

Vid halv tio stod vi allihopa nere vid busshållsplatsen
och frös häcken av oss, kissnödiga var vi också ;)

Resan avslutades med ett sprintlopp
över någons tomt för att snabbast komma till Emmas hus..
Mina älskade pumps var inte överlyckliga över att fastna i en
våt och nyklippt gräsmatta..
Jag kom även tvåa till toan, Surt....

Senare vandrade vi, sjungade, ner till Hamnen.
Det Var GT på Losten, ohoj så skoj!

Vi dansade gärnet, trots små missöden
med killar som verkligen inte fattar att
det räcker när alla tjejer vänder sig om och
dansar åt ett annat håll..

Men det var en otroligt lyckad kväll :)
Nu är man inte alls sugen på att fylla 18...
Hmmmm...........*

17år 2månader och 14 dagar..
En stund kvar,

God Natten,
Två Innebandy träningar imorrn.. :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0