Lördag kväll med plugg,

YES!
17 årig flicka sitter hemma och pluggar...
PÅ EN LÖRDAG.... Får mig nästan att gråta bara tanken...
Nej, ush vad trist...

Aja, nu är jag äntligen klar med det skriftliga arbetet..
Nu ska jag bara få ihop något så kallat föredrag och raderna
jag kladdat ihop..

Efter det ska jag faktiskt unna mig lite mango glass
tillsammans med rumpan...

Även suttit lite inne på Picnik.com ikväll,
en mycket rolig sida där man kan göra om den flesta
bilder till något nytt :)

Gjorde en nya reklamskylt till bloggen,  :)
Uppmärksamma att jag även bytt ut min slogan..
Icke längre :
Snipp, Snapp, Sagan Tar Aldrig Slut..

Utan faktiskt något som min kära farfar drog till med idag,
när jag stod i deras hall och visade upp mina röda klackskor ;)
Ta Livet med en klack spark..

Eftersom jag tycker min farfar är otroligt fyndig när han får till det,
så snodde jag det direkt.. Den tackar vi för :) <3

Dags att lämna datastolen, min röv har inte längre någon känsel.





Ohoj!

/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0