Ohoj,

Det är Tisdag.........
För långt till helg..

Vaknade till att min mobil började sjunga
SUPER TRUPER - Sound tracken från Mamma Mia :)
Morgonen var ovanligt lugn, jag kunde till och med gå
i långsam takt ner till bussen...
Väl på bussen träffade jag "Språk" Johan,
Fick veta att han börjar läsa kinesiska.
Tycker han är en av dem coolaste människor jag känner...

Skolan började med en inställd lektion,
men vi duktiga barn tog våra skolböcker och
satte oss i biblan, mycket plugg?
Inte direkt, jag satt mer och skrattade...

Senare, en svenska lektion med bibel prat..
Senare ett par timmar hål i spegelsalen,
men ett och annat fnitter anfall...
  En urtrist matte lektion..

Cyklarna ner till stan,
H&M och bokade även tid för synundersökning
för att kunna få börja övningsköra :D

Senare, hem städa kaninburen..
Packa till Mor, sedan motorväg i nya bilen som far hämtade idag..

Ätit, tittat på Idol..
Ska kolla på Engelska Läxan..
Sedan dags för att sova ...

Det är Tisdag,
Fullfart mot Helgen.... !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0