So What?

Helgen, Söndag.

Samling halv 8...
Minibuss åkning till Vagnhärad,
Spelade match, 2-2.

Åkte bil hem,
Åt Spagetti och Köttfärsås på burk.
Sov en timme,
Åkte till Multihallen,
Samling kvar i två med Sörmlandslaget.
Match. 6-7 förlust.

Umgicks med Markys,
Drack Pepsi och tittade säsongspremiären av Andra Avenyn!
Sov,

Försov mig, han ej med frukosten.
Innebandy träning, mulithallen.
Missade lunchen,
Mossade i mig en banan...
Arbetade med Doping arbetet.
Blev itvingad mat från klassen <33

Fick skjus hem,
Åt massor av mat.
Åkte till Ramdalen,
Träning,

Nu är jag träningsledig fram tills på Torsdag,
Tack och lov :)

Så här såg min dag ut i kortfattade meningar,
Nu ska jag ta min svenska och Engelska bok och
mysa ner i sängen.. och sova minst elva timmar i natt :)

Sov Sött,

/ H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0