En framstjärt.

En bra mus passar bra i handen.
En för stor eller för liten mus är
ansträngande att använda.


En datamus så klart!!
Va fan trodde du snuskis! :O ;)

Sitter och pluggar ergonomi.
Jag har kommit fram till att jag
sitter helt fel när jag bloggar,
eller när jag sitter vid datorn..
Men vågar inte börja ställa om
stolen, då får jag inte fast den sen ;)

Renskriva lite frågor nu,
sen ska jag tillbaka till gamla bloggen..
Hittade den på lunar igår, hade
helt glömt bort att jag skrev där förut..
Sjukt, jag skrev varje dag ett helt
sommar lov..

Ska skriva ut alla inlägg,
man vet ju inte hur länge dem
finns kvar på lunar kontot..
Går väl in där en gång i halv året ;)

Nu måste jag kissa,
ha det framstjärt!

Återkommer,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0