Globen!

Igår var jag på älskade Globen :)
Det var super bra, förutom att mitt älskade Warberg förlorade..

Jag hade tänkt att vara lite rolig och lägga ut bilder
och videos från helgen..
Både från globen och i fredags då klassen var på
grillmys hemma hos mig :)
Men självklart hade jag glömt usb sladden hos mor..
Vi får vänta med det helt enkelt..

Det är söndag,
jag lider faktiskt inte av någon värst söndags
ångest.. ännu ;)

Solen lysser ute,
dock blåset det galet kallt..
Men tror jag kanske ska dra på mig
löpardojjorna och ta mig en promenad..
Känns som det skulle behövas ändå..

Sedan finns det lite plugg som skulle
vara väldigt bra att göra.... :P

Återkommer!

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0