Ibland går det inte riktigt som man vill.

Hej Lärare.


Sitter här och försöker skriva ihop mitt arbete.

Nu är saken den att det har kommit lite komplikationer..


Du har nog som lärare hört ett antal dåliga ursäkter,

den här kanske tar priset, trots att den är sann..


Jag ska som bekant intevjuva folk till mitt arbete.

Jag har valt två stycken före detta lagkompisar

som båda har studerat och bott i USA.

Den ena intevjuven är genomförd och har

gett mycket till arbetet..


Den andra skulle jag ha gjort igår.

Dock blev jag meddelad att mitt intevjuv offer

inte hade tid. Efter att vi hade bestämt möte

gick hennes vatten och hon åkte till BB

och födde barn..


Som du kanske förstår kommer hon inte ha tid

att träffa mig inom den närmaste veckan..
Ska jag vänta med interjuven eller nöja mig med en?

Jag tycker personligen att jag fick ut mycket av den

första interjuven..
Men vad tycker du?


Mvh.

Hanna Andersson
SPid 07

Jag skäms lite över att jag alltid är ute i sista sekunden...

/H,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0