Jag har en hemlighet.

Vaknade, öm i hela kroppen..
Kollade på klockan... 18.05..
öhhh....

Drog mig upp i något så kallat vakettillstånd
och travlade ut i köket...
Suckade, fan fan fan..
Inget av äckel plugget var gjort..
Så omotiverad..

Bestämde mig snabbt för att åka ner
till Ica och köpa pluggchips.. funkar inte annars..

Som en Koala, med svarta mascara ringar runt
ögonen och dregel i mungipan cyklade jag ner till ica...

Träffar Soini och Ullis,
lite små skrattande eftersom jag såg ut
som jag hade blivigt överkörd av ett tåg..

Fan fan fan!
Tänker jag när jag ska gå fram till kassan..
Där sitter HAN!
Han otroligt snygga kassörskan..
Han var till och med snygg trots dem fula gula
t-shirtena där det står att dem sänkt massa priser.
Tack och lov fanns det en till kassa öppen,
trollungen(stort hår och bred näsa) satt där.. TACK!

Tittade blygt bort mot snyggingen...
Ush, vad bra han ser ut... suck..

När jag sedan lämnar Ica affären upptäcker
jag att jag glömt dra upp gylfen..

Min självrespekt försvann och jag
travlade mig ut ur affären
och cyklade skamset hem..

En helt vanlig dag för Mig.

Återkommer,

/H,

Kommentarer
Postat av: josefina

gylfen öppen är ju obligatoriskt.

klassiker! :)

2009-04-21 @ 22:48:07
URL: http://jljungberg.blogg.se/
Postat av: josefina

och föresten så sov jag också rätt gott i eftermiddags.!

2009-04-21 @ 22:49:16
URL: http://jljungberg.blogg.se/
Postat av: emma

klockerent!

2009-04-21 @ 22:53:17
URL: http://sjuttondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0