Kom hit för..

Lyssnar på Parken,
otroligt skön musik när man är irriterad..
Jag vet inte riktigt vad som händer med mig.
Jag är agressiv utan dirket anledning,
tycker att det mesta är värdelöst.
Jag är trött på att bara ge och inte
få något tillbaka..

Ibland kanske man bara ska lämna
något och vända ryggen till och gå..

Jag är trött på alla människor som ställer krav.
Jag är trött på att folk är besviken på mig.
Vill ni mig något så förvänta er inte att jag ska förstå det.
Grip tag i mig, slå mig.. Gör vad fan som helst för att påminna mig..
Men förvänta er inte att jag ska komma på saker själv.
Mitt liv är kaosartat, och det tycker jag om..

Jag själv var väl dum när jag trodde att man inte alltid behövde jobba
för att hålla saker igång och aktuella.

Jag trodde att vi hade kommit längre...

Jag är så himla trött på allt nu,
förlåt om jag svår och är otevligt.
Men är orkar inte... 


/H,

Kommentarer
Postat av: Burrovic

Sitter precis i samma båt som du just nu märker jag. Jag känner igen mig i nästan allt. Jag är irriterad redan när jag vaknar på mornarna, men på vad och vilka vet jag inte, vilket gör mig ännu mer irriterad, vilket i sin tur kan förstöra hela dagen. Men jag tror man måste få vara arg och dum utan anledning ibland, för att uppskatta när man är som "vanligt". Dom dåliga dagarna går ju över, tur det. Puss på dig! <3

2009-04-16 @ 13:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0