Nattöppet, som vanligt.

Kom nyss hem.
Tillbringat dagen på Rosvalla och kollat SM finalerna (för spelare födda 91)

Avslutade denna söndag på Jossans inglasade baksida.
Tillsammans med Anton, Linus, Anna Behm, Jossan och
en kopp Tea..!
Super mysigt!

Morgon dagen har namnet PARTY!
Det är gymnasiefest som gäller,
ska bli riktigt skoj! :D

Jag har för övrig bestämt mig nu,
mina älskade skor ska få bo kvar..
Fan mig om jag gnäller för att jag
inte har några pengar sen!!!! (påmin mig!)

Precis moffat i mig lite spagetti och köttfärsås..
Kom på att jag bara ätit en ostmacka under hela dagen..
Som vanligt när det är lov,
mat.. Det är överskattat?
Konstig människa jag är..

Nu ska jag sova några timmar,
har en hel del att hinna med imorgon
så det blir inte till att sova hela dagen..

Kanske inte hinner blogga,
men ni överlever ;)

Ha en bra måndag!
Det ska jag ha!

Återkommer,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0