Skadad?

Aj aj aj.
Har en knut eller nått i framsidan
av låret.. Annika och mamma försökte
massera ut den som galningar igår..

Idag känns det dock lite bättre,
blir bara så besviken när man får
ont nu innan man drar till göteborg på cup..
Just nu har jag också lite ont i halsen.. :(

Pga av detta så struntade jag i morgon träningen idag,
kände att jag hellre vill kunna spela i morgon..

Ska plugga lite idrottsprov nu som jag senare
ska skriva i eftermiddag..

Valborg ikväll,
min kväll kommer där emot bli lugn.
Eftersom vi lämnar Oxelösund vid 04.30 i natt ;)

Ha en bra dag!

Återkommer,

/H,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska ni? :) / malin

2009-04-30 @ 10:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0