Sommarkinder..

Mina kider hettar,
jag vete fan varför..
Som om jag hade solat ungefär..

Dagen började med att fira mamma lite till,
farmor och farfar kom på fika/frukost..
Åkte sedan med dem till Tessin,
En ute idrottslektion, Baseball..
Som ballade ur helt och hållet,
åt det negativa hållet. Bråk som aldrig förr i SPid 07..

Åkte sedan ner till staden,
med Anna Behm, Emma och Fridlut...
Hade bestämt mig för att få köpa ett par
onödiga skor.. Det gjorde jag också!!
Nya högklackade skor!
Men jag vet inte om jag ska lämna tillbaka dem..
Står lite i valet och kvalet..
Dessvärre har jag kameran hos pappa
så kan inte ta kort på dem så ni får se hur dem ser ut :/

Jag får helt enkelt ta beslutet själv..

Imorgon är det sista skoldagen innan påsklov!
SÅ underbart sköööööönt!

Nu ska jag ta en dusch,
sedan kanske äta lite..
Sen blir det packa till pappa,
SEN sängen ;)

Sov sött!

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0