Varje morgon innan solen...

Sitter här och lyssnar på
Marie fredriksson..
Några rikgit bra låtar har hon faktiskt..

Det står en liten blond flicka utanför min
dörr och plingar på...
Tror hon är försäljare,
men jag pallar inte..

Så har jag verkligen förändrats mot när jag var liten.
Då öppnade man alltid dörren och svarade alltid i telefonen..
Nu gör jag någon revolt varje gång det ringer på dörren,
undra varför egentligen?

Idag stod jag och Jossan på Gymnasiemässan ..
Prata med små hormonella 8:er som såg livrädda
ut när man öppnade munnen och sa hej.. ;)

Ikväll hade jag tänkt att träna lite..
Galet länge sen för min del..
Lite nervös faktiskt....

Nu ska jag ta en halv timmes paus
i soffan.. Sedan plugga lite...
Efter det blir det steka blodpudding
och dra på sig gympaskorna igen ..

Återkommer,

/H,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0