Blondare,

Igår firade vi Josefina,
det var mysigt och galet..

Jag, Fredrik, Linus och Fridlut
hade vatten krig inomhus..
Självklart var det jag mot dem..

Vaknade imorse med ingen brevid mig!?
Men jag var helt säker på att jag gick och
la mig med Frida, Emma och Bumbi..

Kom i nästa sekund på att alla tre
har dragit iväg på olika träningar..

Senare fick jag en Tesse in hoppande på mig,
och tjatade om att jag skulle gå upp..
Malin, Josefina och Tesse sov i vardagsrummet :)

Jag tog senare en buss hem,
och nu sitter jag här..

Ikväll ska jag till Ekmans 25års fest,
och sen kanske bli hämtad av Linus
så vi rullar bort till Fredrik på pyjamas party
med resten av tjejerna :)

Jag färgade ju även håret mera blont igår,
och nu är jag faktiskt blond :)
Men några inslag av orange,
mina gamla svarta slingor ger sig inte..
Men här kommer några bilder,
OBS! mitt hår är skitigt och dessutom
så der det ännu mera orange ut på kort..
Bara för att jag längtar efter att få
använda mina skolglasögon ;)

enjoy.

/H,



    

Kommentarer
Postat av: frida

det ser kanon ut hannny,

ses ikväll! :D:D <3

2009-02-07 @ 16:11:24
URL: http://fridaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0