en lyckad,

Ingen söndag ångest här inte!
Det är ju sportlov!

Vaknade väldigt, väldigt sent :)
Men solen sken in igenom mina fönster
så jag var lycklig ändå :)

Vid halv sex lämnade jag ica
med en påse med två fanta och massa choklad.
Det var lite spontant lagmys ute på Jogersö,
på Havets källa.. Det var tjejsnack och spel
och självklart en massa gott ;)

Nu står mor och gör middag,
Linus suckar över att vi äter så sent?
Jag förstår inte problemet, vi har ju inte vart
hungriga förens nu.. Så varför äta då? ;)

Sen ska jag lägga mig och kolla på film,
ska bli mysmys :)

Imorgon kanske jag ska träffa tjejerna en snabbis,
sedan träning och sedan hem till familjen Aringe!

Men nu är maten klar,

Kanske återkommer,

/H,


Kommentarer
Postat av: tesse

hanna, middag kvart över 11.. xD

2009-02-16 @ 14:50:19
Postat av: Monika

Som moder måste jag klargöra en del när alla tycks ha så förtvivlat mycket huvudbry med familjens mat och sovtider.

Vi äter många gånger för sent.

Vi går och lägger oss försent.

Sover för länge på morgonen. (Hanna sover halva dagarna)

Japp och det är lov!

Inte är det nån som reagerar över alla kebabtallrikar eller pizzor som intas efter middnatt varje helg för vissa. (eller hur var det Linus?)



2009-02-16 @ 23:51:52
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0