Ett disco,

Ikväll blev det jobba på Kordinaten i Ockelsundstaden..
Inte alls mycket folk,
men vi hade kul ändå på dansgolvet..
Jag och Lucas var något bra på bugg, eller? ;)

Som Lucas sa:
- Tur att vi har matchtröjor på oss så vi kan bli svettiga.

Slutade elva, blev hämtad av mor..
Jag skulle ha fortsatt in mot staden,
men fastnade hemma hos far..

Hoppas på att träffa tjejerna imorrn ändå,
saknar ligan.. Det var en stund sen man såg alla.. :/

En helg kvar av detta lov,
Lördag: Kolla fotboll på gripen? Hjälpa Frida flytta?
Kolla H1´s sista hemma match?
Åka till Petra och fira hennes 18års dag!!

Söndag:
Vakna hos Petra, tidig buss hem.
Kolla fotboll på sporthallen,
Åka till Vagnhärad och ha tacokväll?

Kan bli en mycket mycket bra helg!

P.s skulle lagt in en bild från kvällen,
men min kamera la av när jag skulle kasta in bilderna?

Sov sött,

/H,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0