Gårdagen,

Träningen gick bra,
vi har testat ett nytt spel system..
Svårt, men kul..

Efter en dusch åkte jag med stolpskottet
Linus till Oppeby... Mys i soffan hos Tesse tillsammans med Jossan..
Senare kom puckona Peter och Oscar..

Vi flyttade en trappa ner, och kollade på Stockholm boggie.
Eller kollade är nog för mycket att säga, vi hade den på i bakgrunden
medan vi andra pratade om snoppar?! (Nee, herreminget!?!)
Senare kom även Linus och anslöt sig till samtalet..

Vid halv två kom vi på att vi nog var hungriga,
det blev en korv på bron..
Senare hem till Oscar och gjorde kladdkaka i en stekpanna,
han hade ingen form... Skratta inte inte pojken ;)

Vi somnade någon gång runt fyra,
gick upp vid halv tio.. Ändå inte död?

Tog bussen till pappa,
men OJ! Hanky har glömt nycklarna..
Så jag får stå utanför en 40 minuter och
vänta på att pappas lunch ska börja så han
kan komma hem med nycklar.. Ohoj så skoj!

Ikväll blir det bio med Matilda,
efter det sluter sig Markys till oss och vi
åker hem till familjen Aringe på myskväll :)
Ska bli skönt att komma hem ditt och bara vara :)

Nu ska jag väl underhålla mig...
Återkommer,

/H,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0