Modeller,

Kvällens träning var lite annorlunda.
Vi skulle vara natruliga och träna i match stället..

Coach hade fixat så en fotograf skulle komma och ta
kort till lite olika saker.. På oss alltså..

Ibörjan försökte jag tänka på att inte ha tungan
hängande mellan tänderna när jag skött..
Joo, jag siktar tydligen så ;)

Att senare få spela forward gjorde mig
100000% säkrare på att jag ska var back ;)

Imorgon är det torsdag,
Som om det skulle vara något extra skoj med denna torsdag?
Jo! vi ska fira mormor på eftermiddagen :)
 <3

Nu ska jag och mor äta god matt,
Rumpan är hos Pappa..
Tack och lov!
Hon och jag har bråkat så fort vi
sett varandra..

Badet nästa!

God natten,

/H,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0