Torsdag,

Natten/kvällen igår var mysig,
vi satt i mest och glodde och film och käka chips..
Mor kom och hämtade mig runt halv två,

Min Fredag började med att min underbara vän Markys
ringer klockan 09.18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och sjunger godmorgon godmorgon för mig i ungefär
tre minuter..
Dessvärre är jag alldeles för van vid dessa samtal att
jag inte ens blev förvånad :)

Just nu håller jag på att steka pyttipanna,
vi hoppas att jag inte lyckas bränna den idag..

Senare ikväll ska jag jobba tillsammans med laget
på något disco här i Ockle..
Sen lite beroende på när jag slutar så kanske jag ska
ta bussen in till Nypan och träffa tjejerna :)
Fridlut ska flytta idag, skulle egentligen vart med och hjälpt
till men eftersom jag måste jobba så...

KUL!
Matchen imorgon är inställd,
vilket betyder att jag kunde gått på gymnasiefesten.
Känns som detta hänt förut!?

Nu ska jag äta,
återkommer,

/H,


Kommentarer
Postat av: frida

JAG SKA FLYTTA I MORGON!!!

2009-02-20 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0