Vaknade,

Jag blev sms bombad imorse,
av en arg Linus som var tvungen att jobba
och tyckte att jag skulle lämna sängen
och hälsa på honom..

DOCK, så jag dessa sms runt halv två..
Efter tre kom en ganska glad Linus och hälsade på..
Det blev mest snack en stund, nu är han på väg med glass
till sin sjuka mormor .. :/

Ikväll är det sen träning,
men det sätter inte stopp för en mysig natt :D
Linda, Emma och Anna Behm dyker upp runt tio..
Det blir film mys och godis... Antar jag ;)

Nu ska jag och mor äta oss en kebebtallrik,
inte bästa innan träning.. men va fan... *

Nu ska jag kanske klä på mig något mer vettigt?
Eller, va fan.. Orka?

Återkommer,

/H,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0