Vitlök,

Det är exakt så jag luktar,
eller luktade..

Jag sitter med tandborsten i käften
och löddrar :)

På brevik gick det bra,

sedan blev det sovlaki på Athena..
Tazikin är bakgrunden till min andedräkt ;)


Efter den goda måltiden köpte vi godis

på ica, sen tog vi en miniroadtrip runt

omkring i oxelösund..

Det är lite läskigt att se alla platser där
man tillbringar så många timmar på sommarn..
Allt är så grått, stilla och tyst..

Sitter och lyssnar på Mediahora,
den är faktiskt riktigt skön..
Den kommer från första säsongen av Big Brother..
På tal om big brother hittade jag en av klippen
från den roligaste säsongen..
Jag kommer ihåg när vi såg det här live,
fan vad jag skrattade!!!

Här kommer det!

/H,


Kommentarer
Postat av: Monika

Först och främst...Vad är jag för mor som lät mina barn titta?

För det andra; skrattade lika mycket nu som då....

För det tredje...han kissade ju inte bara på golvet den natten utan även i sin egen väska där han dagen därpå hittade sina nerkissade jeans och undrade-

Varför är dom blöta?

...Peter var ändå en av dom vettigaste...och säsongen var helt klart den bästa!

2009-02-12 @ 23:53:15
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0