Wanna dance..

Satte mig vid datorn,
någon glad människa
hade lyssnat på I wanna dance with somebody
med Whitney Houstion..
Den låten kan man inte bli mycket
annat än lycklig utav! :D


Efter skolan bjöd Jossan mig på kladdkaka,
även nötterna Emma och Tesse var med :)
Senare var jag och Joss duktiga och satte
oss på stora biblan och skrev psykologin :)

Efter en stund kom Waern och hälsade på,
det var trevligt :)

Nu sitter jag hemma och ska plugga,
ska bli skönt att beta av lite :)

Till middag ikväll hoppas jag på en
fet kebabtallrik ;)

Återkommer,

/H,

Kommentarer
Postat av: Modern

Plugga= nått onyttigt, gärna fet äcklig mat.

2009-02-10 @ 19:31:35
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0