-13MINUS!

Jag kommer snart förvandlas till en halvt levande isbit..
Mina tår är inte längre i funktion, eller rörelse kanske man skulle säga..

Dagen började kvart över tolv,
jag vaknade av att solen sken igenom
mina gardiner.. För en sekund tänkt jag
att det skulle vara en varm sommardag..
Men icke sa Nicke..

När jag väl kommit tillbaka till nutid upptäckte
jag att klockan var 12.15! HJÄLP!
Herrarnas match börjar klockan ett och jag
ligger i sängen i Ockle..
 Som tur är skulle Nisse och Kikki in till staden,
så jag och duss körde på snål skjus ;)

Matchen vanns med 7-5, en sån jävla trist matcht.
Åkte med far och åt på Kina, Mums!
Efter det, en handbolls match med Anna Behm och Maja, mfl.

Nu sitter jag här,
bussturen hem var ett sömnpiller..
Skulle mycket väl kunna somna här i data stolen. :)

Ikväll ska jag nog skära mina morötter och fixa
taco dipp och dimpa ner i soffan med ett leende på läpparna..
Ingen blogg som ska fixas ikväll ;)

Återkommer,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0