170,

Hejsan vänner.
Dagen har beståt av rörelse..

Började dagen med ett innebandy pass.
Sedan ett långt hål, vilket jag mest slog sönder
tiden genom att stå och skjuta med lucas...

Senare, lite pedagogiskt ledarskap..
Sedan idrott, där det var Handboll
och Volleyboll..

Pappen hämtade mig vid kvart över fyra,
hem åt och somnade sedan på soffan...

Vaknade av att lill Ullis sms om hon kunde
åka med till träningen..
Så vid fem över sex lämnade vi arnö
för en innebandy träning..

Borga hade fixat puls klocka till mig.
(en uppgift till skolan)
Börjar bli lite fundersam över min puls,
Under uppvärmningen låg jag runt
170 i puls.. Trots att jag inte alls
tyckte det var jobbigt :P

Jaja.. Hög max puls antar jag..

Nu ska jag hoppa in i duschen,
sedan äta och läsa dem sista 40 sidorna
i SLAM, min engelska bok.

God Natten,.

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0